Ceritaku Today


Assalamualaikum..

Lama betul aku tak tulis kat blog ni..Last sekali aku tulis 2bln lps..hehe..Buat syg ku & yang mengenali ku, slmt brtemu di ruangan blog ini..salam prknln n slmt singgah di ruangan ni..hemmm blog yg paling sempoi..waaaa

Semalam aku tido lewat gak…dekat2 kul 1 pagi…gara2 frust Roger Federer kaloh main tenis lwn Nadal.. dari kol 5ptg tgk game tu, lwn lwn lwn sampai 5 set..abes dok abes kol 9 mlm..4jam lbih game final mlm td.. waaa mmg best le tgk.. x boring lansung.. hakhak..

Awal pagi ni dlm kol 7pg sesudah solat aku terus mandi…pahtu aku gogah2 kt dapur, kuca milo...aku mimpi mlm td tp lupa lak mimpi ape..haahaha adoila..

Hmmmm…itu sj yg dpt aku coretkn…hehee..Hv A Nice day Today..

hemmm, kt bwh ni lirik lagu kutujukan khas buat buah hatiku,Farha yg kusayangi.. dgn ucapan, Study Hard Syg, Love U Soo Much..



Hanya Padamu

Hanya pada mu
Ku serahkan segalanya
Kau bertakhta di nurani
Anggun cinta mu abadi
Hanya pada mu
Pertama dan yang terakhir
Pohon cinta ku merendang
Disirami kasih suci

Jiwa ku dipalu gemersik tak terkira
Hampir ku terlena dalam belaian mu
Cinta mu selembut sutera menjadi saksi kasih ku
Tiada dua hanyalah satu kau yang ku cintai
Sekelumit cinta sekurun kerinduan
Ku rempuhi ranjau duka
Membara sehangat api
Terhapus sepi di hati ku
Seulas bibir mu kelu tidak berkata
Namun ada sesuatu
Nurbisa dari mata mu
Terpancar cinta yang sejati
Awan yang berarak saujana membiru
Cerahlah wajah mu di rimba sendu ku
Menjadi hamparan cinta suci
3 Responses
  1. Unknown Says:

    aii cygg..gogah2 kat dapur?? hahah mcm gi bekki dapur jerk..suri rumah sepenuh masa ek..

    waa tgk bola rupenyerr adeh laa...

    hermm per2 pon selmat menggogah blog lok deh heheh


  2. piNky LuCiA Says:

    da penah tulis blog 2bln lepas.. konpius.. aduss.. hmm.. dok kabo pung pg td ym ngn ura.. wakakaka.. ha jeles kek gi tu.. hakhakhak


  3. cikguazrul Says:

    herrmmm.. gogah2 basuh pinggn..hehe..