TAG from WanieY..

waaa, ptg ni rs rjin nk mnjwb tag..hehe..

Senaraikan 5 hadiah yang anda impikan:

1- aku nak khwin.. ngan buah hati trsyg.. farha..
2- nk keje cpt2(ngajo), mula brjimat cermat kumpul2kn duit..
3- aku nk kemeje & seluar slack yg boleh menambhkn penampilanku apabila bkerja nnt..
4- aku nak anak2 yg comel2 n sihat2 dan hidup bahagia dgnnya..
5- aku nk brcuti ke pulau perhentian@redang selama seminggu..

5 perkara hebat yang pernah dilakukan:

1- alhamdulillah brjy mndptkn segulung ijzh dan diploma..
2- prnh naib johan dlm prtanding karaoke sempena hari kemerdekaan..
3- prnh johan dlm sukan olahraga di peringkt daerah..
4- mnjd best presenter dlm pertandingan pembentangan projek sains sukan di Teluk
Danga Conference Games..
5- tidak terlalu mengejar kebendaan n keduniaan kerana ilmu tuhan yg kita cari selama hidup ni
tak akan sampai pd kita..

5 ciptaan yang paling disukai (tidak semestinya melibatkan teknologi)

1- Ciptaan tuhan kepada hambanya..
2- logo UTM
3- lagu2 brunsur ketuhanan
4- muzik yg kreatif
5- alat2 teknologi yg Artifical Intelligence

5 perkara yang dibenci:

1- suke brtindak melulu...
2- tak kemas..
3- kurang adab dan kesopanan
4- pendiam
5- sakiti hati org lain

5 Responses
  1. Unknown Says:

    insya-allahh nanti kita kawen ye syg....
    ermm abg nak baju kemeja n suor slack?? hehe...
    semoga abg cpt2 dpt keje...jadi cikgu yg baik n berdedikasi tau...

    LOVE U SYG


  2. piNky LuCiA Says:

    hehe.. waa.. jujur n terus terng org ny.. direct gthu nk kwen ngn farha.. haha..

    sungguh terharu.. waa.. tak de kaitan.. :P hakhak


  3. Unknown Says:

    ura??? hehe...takkan tak nak kawen ngan wan kot?? hakhak


  4. Oasis Says:

    jgn lupa jemput semua blogger tau


  5. Unknown Says:

    "Dan orang-orang yang beriman dan berhijrah serta berjihad pada jalan Allah (untuk membela Islam) dan orang-orang (Ansar) yang memberi tempat kediaman dan pertolongan (kepada orang-orang Islam yang berhijrah itu), merekalah orang-orang yang beriman dengan sebenar-benarnya. Mereka beroleh keampunan dan limpah kurnia yang mulia." (Al-Anfaal 8:74)

    Salam ziarah dari saya,,blog yang menarik ,jemput muzakarah di blog saya....dan jadikan blog saya sebagai rakan anda..tq